ניווט

   הסודות והטיפים לבריאות מושלמת   משלוח חינם בהזמנה מרוכזת !     משלוח מהיר עד הבית

סל קניות0.00

סל הקניות שלך עדיין ריק.

מוצרי ד"ר נונה ! לשירות לקוחות 24/7 | חייגו  054-4288088

הרשמה ל Dr Nona International ד"ר נונה משרדים תצוגה ומכירה
כללי
כללי
כללי

גלי חום, מצבי רוח משתנים ועייפות

גלי חום, מצבי רוח משתנים ועייפות הם רק חלק מהסימפטומים

שמלווים את גיל המעבר. כיום, אין כל סיבה להתפשר על איכות החיים.

musk

FEMSEEN מונע אוסטאופורוזיס

ניתן למזער את התופעות הנלוות לגיל המעבר ולעבור את התקופה הזו בקלות יחסית. צמח הסויה שבכמוסות הפמסין מכיל פיטו-אסטרוגנים, חומר צמחי טבעי הפועל בדומה לאסטרוגן הנשי, ללא כל תופעות לוואי. חומר זה הינו בעל השפעה על המערכת ההורמונלית הנשית, מונע אוסטאופורוזיס, מסייע בהפחתת כולסטרול ומאפשר להמשיך בשגרת החיים ללא הפרעה, גם בגיל המעבר.

הנחיות שימוש - דף הסט:
musk

רבסין – תוסף תזונה חשוב לנשים!

חומצות אומגה-3 הן חומר חשוב לבניית תאים חדשים, הן חשובות להגנה על תאים מפני הזדקנות מוקדמת, שיפור השיער, העור והציפורניים. אם אתם תוהים למה לקחת את הילה רבסין כל יום, התשובה תהיה ברורה: לשמור על הגוף חטוב, להרגיש טוב לאורך כל היום! אני פותחת את הבוקר עם קבלת הפנים של אלו רבסין ואתם? מומלץ לצרוך בזמן האוכל עם כוס מים.

לצפיה בדף המוצרים
כללי

מוצרי ים המלח נגד פסוריאזיס

לחברת ד"ר נונה מגוון מוצרי ים המלח מהפכניים לטיפול אלטרנטיבי בפסוריאזיס !

לחץ לרשימת המוצרים  |  צור קשר להתייעצות

פסוריאזיס היא מחלת עור כרונית כאשר תאי העור מתחלקים בקצב פי 300 גבוה מאשר במצב הרגיל. תחת המיקרוסקופ ניתן לראות כי בהתחלה הפסוריאזיס משפיע בעיקר על כלי דם זעירים, גורם לתאי עור מראה נפוח, ולאחר מכן לצמוח במהירות. תחילה מופיעות צורות שונות של חטטים מכוסים בקשקשים בצבע כסף. הנגעים בד"כ קטנים, אך לפעמים הם מתחברים והופכים לפלאק. כמעט כל החולים מתלוננים על עור מגורה.

סיבות הגורמות למחלה עדיין אינן ברורות. לפסוריאזיס אופייניים: נטייה גנטית, עונתיות, תקופות של החמרה והפוגה. קיימת דעה כי פסוריאזיס זאת לא רק מחלת העור אלא של הגוף כולו אשר נובעת מתפקוד לא תקין של המערכת ההורמונלית, זיהומים למיניהם, בעיות במערכת העיכול, נטילת תרופות מסוימות, מתחים נפשיים, עצבנות יתר ועוד.

פסוריאזיס זוהי מחלה חשוכת מרפא, אבל ברפואה קונבנציונלית ואלטרנטיבית קיימות שיטות שמאפשרות להגיע להפוגה ממושכת ויציבה. אחת משיטות טיפול בפסוריאזיס האפקטיביות ביותר היא שימוש בסגולות מינרליות אדירות של ים המלח.

מאז ימי קדם, חולי הפסוריאזיס חשו בהקלה משמעותית לאחר טיפול באמצעות סגולות ים המלח. גם בימינו מיליוני תיירים מדי שנה פוקדים את ים המלח בשאיפה לשפר את מצב בריאותם, וביניהם מספר לא מבוטל חולי פסוריאזיס.

dead-sea

אולם, לא כל חולה יכול להרשות לעצמו להגיע לים המלח בכל פעם שהוא זקוק לטיפול. בהתחשב בעובדה זאת, חברת "ד"ר נונה אינטרנשיונל בע"מ" פיתחה סדרת מוצרי ים המלח ותוספי תזונה אפקטיביים לטיפול אלטרנטיבי בתסמינים וגורמי הפסוריאזיס שמאפשר בתוך מספר חודשים להגיע להפוגה יציבה וארוכת טווח.

במה שונים מוצרי חברת ד"ר נונה ממוצרי המתחרים?

כל מוצרינו מכילים תרכובת מינרלים ביו-אורגנית של ים המלח בנוסחה ייחודית המוגנת באמצעות פטנט על שם ד"ר נונה. תרכובת זו מבוססת על מינרלים חיוניים מים המלח וביומסה של חיידק ידידותי "ארכיבקטריה" מים המלח. חיידק זה בעל מבנה דנ"א הדומה לדנ"א של אדם, לכן הוא נקלט היטב בגוף ותורם גם לקליטת הרכיבים הפעילים של התכשירים. הארכיבקטריה עצמה הוא בעלת מספר תכונות חשובות לבריאות האדם, בין היתר היא יודעת לשקם תאים פגומים.

חברת ד"ר נונה מייצרת גם תכשירים קוסמטיים וגם תוספי תזונה אשר פועלים בצורה משולבת ומתואמת להקטנה משמעותית הן בסימנים החיצוניים של המחלה והן בגורמיה הפנימיים. את השימוש במוצרי ד"ר נונה יש לשלב לתזונה מיוחדת לחולי הפסוריאזיס אשר תורמת לטהור הגוף, הסדרת פעילות מערכת העיקול ובכך המסייעת לפעולת התכשירים.

הסימנים הראשונים של ההקלה אמורים להופיע כבר לאחר מספר שבועות מתחילת הטיפול, ובד"כ תוך כשלושה חודשים עד חצי שנה של ההתמדה בטיפול ע"י מוצרי ד"ר נונה בשילוב תזונה נכונה ניתן להגיע להפוגה יציבה במחלה.

להלן רשימת מוצרי ים המלח לפסוריאזיס מבית ד"ר נונה:

קוסמטיקה טיפולית:

1. קרם הידרציה דינמי – ליישם בעדינות על האזורים הנגועים (ללא שפשוף חזק).

DYNAMIC HYDRATING CREAM

DYNAMIC HYDRATING CREAM

2. תחליב גוף סולאריס – כנ"ל, בבוקר ובלילה, כמו גם לאחר הרחצה. מומלץ להשתמש לסירוגין עם הקרם הדינמי.

Solaris Body Lotion שיקום העור

Solaris Body Lotion שיקום העור

3. שמפו לשימוש יומיומי – לחפוף את השיער במידה ויש פגיעות בקרקפת.

Frequent Tonic Shampoo

Frequent Tonic Shampoo

4. רביעיית מלחי אמבט – להוסיף כפית אחת לאמבטיה 1-3 פעמים בשבוע. המים צריכים להיות בטמפרטורת הגוף, משך האמבטיה כ-15 דקות.

a quartet of bath salts מלחי אמבט מים המלח

a quartet of bath salts מלחי אמבט מים המלח

תוספי תזונה:

1. ראבסין – 2 כמוסות פעמיים ביום למשך 3 חודשים, לאחר מכן הפסקה לשבועיים, לאחר ההפסקה ליטול את רבסין במשך 3 חודשים נוספים.

Ravseen עם אומגה 3

Ravseen עם אומגה 3

2. יאמסין – כמוסה אחת לפני השינה.

3. תה גוססין – לחלוט שקיק אחד בחצי ליטר מים במשך 5-7 דקות. אם יש לחץ דם גבוה, לשתות חם (אך לא רותח), בלחץ דם נמוך לשתות קריר ובלחץ דם סביר לשתות פושר. מומלץ לשתות לא מאוחר משעה 18:00.

Halo-Gonseen טיהור הגוף

Halo-Gonseen טיהור הגוף

4. גולדסין – כמוסה אחת ביום

Goldseen קואנזים Q10 נוגד חמצון

Goldseen קואנזים Q10 נוגד חמצון

צוות מומחי ד"ר נונה יסייע לכם לבחור מתוך רשימה לעיל את המוצרים הרלוונטיים במינון מותאם אישית במיוחד עבורכם.

dr-nona